یادش بخیر!


بروبچه های سوم ادبیات

خاطرات.شیرین کاریای ما

 

یاد اون دبیر عزیزی که کتاب نداشته عروض و قافیه امسالمونو به بهترین نحو تموم کرد و یادمون داد چجوری با زدن دست و خودکار روی میز وزن شعرو پیدا کنیم 

یاد خانم فقهی و خط کش خدا،نمک و شکر و چیتوزو......

یاد دبیر عزیزی که با خنده سر می برید

یاد اون روزی که عاطفه اومد مدرسه و قضیه مجوز(چقدر خندیدیم!)

یاد خرک فاطمه رحیمی که خودش دوخته بود

یاد همه ماجراها (اعم از صالحی و غیر صالحی)

یاد قلبای تک سرنشین و قلبایی که انگار هواپیمای مسافربری بودن(شوخی کردم)

یاد تقابل دیرینه هوادارای پرسپولیس و اس اس

یاد صندلی داغ های قبل از عید

یاد روزی که نرجس بخاطر خوردن چای و عسل حالش بد بود و فکر میکرد استرس داره

یاد اون روزی که یکی یکی اومدن در کلاس و بردنمون دفتر(بیشتر کسائی رو که دچار بادبردگی شدید شده بودن) 

یاد خون و خونریزی فهیمه وسط سالن و تقابلش با خانم خاکی

یاد اون روزایی که به رضوان بخاطر مانتو و ابروهاش گیر داده بودن

یاد بیمارستان مدرس و آهنگ (من یه پرنده ام)

یاد همه روزایی که به هم آب پاشیدیم و وقتی کم آوردیم شیرهای رایگان شَما

یاد روزایی که ناهار دسته جمعی خوردیم

یاد روزای تولد و شیرنی خوردنا

یاد عکسایی که گرفتیم

یادامتحان معرفی هایی که چه فکرایی می کردیم

یاد روزی گوشی هامونو گذاشتیم تو لوله بخاری

یاد اون روزی که  مهتاب و نیکو و زهرا ع در رفتن

ویاد همه خنده هامون :

                             بخیر!

نویسنده این یکی : زینب

 



نظرات شما عزیزان:

اسما
ساعت17:21---28 خرداد 1390
ولی به نظرمن قلبایی که مثل هواپیمان بهترن چون هرچی ادمای بیشتری رو دوست داشته باشی ادمای بیشتری دوست دارن واین راز زندگی شاد و لذتبخشه و این اصلابه این معنا نیست که ورود یکی به قلبت باعث خروج دیگری میشه هرکی جای خودشوداره وهیچکس توقلبایی که مثل هواپیمان جای دیگری رو نمیگیره چون این قلبا مثل هواپیما بزرگن البته منظورم خودم نیستم من سعی میکنم قلب بزرگی داشته باشم اما هنوز نتونستم (سو تفاهم نشه )

زهرا
ساعت19:52---25 خرداد 1390
بچه ها نظر فهیمه جالبه.از خودشم شروع میکنیم.هرکی پایس بسم ا... . پس سوال این هفته برنامه 90 سوم ادبیات: به نظر شما فهیمه چطور دوستی بود/هست؟ الف)عالیه ب)خوبه ج)سلام میرسونه د)خیلی بیخوده ه)بدک نیس. لطفا گزینه موردنظر خود را به همین جای باصفا ارسال کنید. درضمن میتونید هر گزینه دیگه ای که خواستید هم اضافه کنید. گزینه انتخابی من:ب(البته اگه 1ذره خودشو کنترل کنه و اینقد عصبی نشه.

زهرا
ساعت19:38---25 خرداد 1390
خییییییلی بدی.پس یاد اون شیرینی ای که من واسه علیرضا اورده بودم چی؟یاد اون بخیر نباشه؟بیمعرفت خوردی یه آبم روش حالا یادت رفت؟اگه سال دیگه اوردم شینیلی!!!!! سال دیگه خودمون(من و آقامون) میریم بیرون خوش میگذرونیم به شماهم هیچ چی نمیدیم.راسی زکی جون احتمالا زینب گذاشته باشه.

زکیه
ساعت19:33---25 خرداد 1390
آقا این امسال هر جوری بود تمومیدویادش بخیرو کی نوشته لطفا مطلب ارسال میکید بنویسید کی هستید؟!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:,ساعت 18:8 توسط دوستان|


آخرين مطالب
» پایان مدرسه
» کوروش
» به بهانه آپدیت
» شهریار
» هـــــــــــــورا
» دوباره سلام
» به نام خدای مهربون
» یه شعر و چندتا حرف کوچولو
» یه شعر از مولانا
» طنز
» بخند
» بچها سلام
» مهربانترین خدا
» الا بذکر الله
» شعر سهراب سپهری به سبک دهه 90-80 (نامردین اگه نظر ندین)
» یادش بخیر!
» امسال هم هر جوری بود تمومید!
» تمومید !
» اولین پست من
» موتور
Design By : Pichak